Re: Conpex czy Longshine?

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 19:42:35 MET DST

Studentnik wrote:
[...]
> Jeśli ktoś ma jakieś spostrzeżenia do kart, to proszę o nie.

Doloze swoje spostrzezenie:
RL2000 PCI Combo maja te wade, ze do wyboru jest BNC lub AutoDetect, nie
ma opcji UTP. Wada jest tym istotniejsza, gdy sie korzysta z dwoch
roznych sieci naprzemiennie, ale i w "normalnej" sytuacji nie lubie
autodetectow, nawet na 3Comach. Dodatkowa przywara owego "combo"
byl brak AUI, ale nie jest to wada, tylko "ubogosc wyposazenia".
Wada natomiast jest fakt, ze karty te potrafia sie sypac - mnie sie
sypnely ze 3 szt. w sieci ok. 12 szt. Objawy niepowtarzalne, bardzo
paskudne (m. in. karty zepsute na chwile zatykaly huba).

Longshine'ow nie znam, wiec nie komentuje.

Co do wyboru, chwala tu czasem karty Genius (ja tam bym sie bal
kupic Geniusa, chyba ze myszke ;-) ) jako tanie i dobre.

Jesli chcesz miec spokoj - uzyj 3Coma, tyle ze w kieszeni
zrobi sie luzniej... :-(

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl