Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 09:54:24 MET DST

Michal Zielinski napisał(a) w wiadomości: ...

>Wszystko jest pieknie do momentu, gdy ustawi sie za wysoka czestotliwosc
>i proc nie chce odstartowac - robia sie niezle jaja.
A niby dlaczego ? Sadzisz ze producenci plyt to takie
osiolki i nie wzieli tego pod uwage? U mnie w instrukcji
pisze ze gdy ustawimy zla czestotliwosc i komputer nie
wystartuje, nalezy go wylaczyc (plyta ATX) i wlaczyc
wtedy wroci do ustawien domyslnych. Na koniec jest
jeszcze mozliwosc skasowania zworka (jedyna na plycie)
ustawien w BIOSie.

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcicki