Re: VooDoo2 !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 14:37:09 MET DST

Hej, hej, hej !!!

Vikers wrote:
> Powiem tyle zobaczycie w akcji to się rozczarujecie KASZANA poprawione V 1 i
> to za ZBYT duża kasę
> ZADNA REWOLUCJA jak zapowiadali lepiej dąć 250 zł za V1 od naiwniaka który
> kupi V2
> A skąd wiem ............ widziałem grałem i co i nic V1 to był szok V2 nic
> nowego ( więcej pamięci ot co )
 Dobra, dobra, ale byc moze podziwiales maszyne, na ktorej procesor
dawal z
siebie wszystko a Voodoo 1 lub Voodoo 2 leniwie i spokojnie w
"miedzyczasie"
robilo to, co mialo robic. w takiej sytuacji (gdy waskim gardlem jest
proc)
zauwazysz roznice miedzy ViRGE/DX a Voodoo 1 a nie przy Voodoo 1 i
Voodoo 2.
 Poza tym _juz_niedlugo_beda_NOWE_GRY_wymagajace_co_najmniej_Voodoo_2_.
A do
mnie przemawiaja dane techniczne, dotyczace ilosci trojkatow na sek. i
"texeli"
na sekunde. Voodoo 2 = 3 razy szybciej jak Voodoo 1 (i to nie dwa Voodoo
2).

 Pozdrawiam...
                                     M.
Mariusz Jaworski