Odp: monitorki Hitachi

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 21:26:11 MET DST

Jak masz ustawione odswiezanie na 120 to z jakiej racji masz odczuwac jakies
dolegliwosci (wiekszosc firm i pracownikow nie zdaje sobie sprawy ile to
daje - chyba nawet nie wiedza co to zbytnio jest)
    Chyba wszystkie monitory sa produkowane z stand. TCO i LR/NI dlatego nic
tylko podkrecic odswiezanie na max (ile monit wydoli) i sie zachwycac.
    A aaa dlaczego uwazasz ze sony padaja. Tak samo moge powiedziec o
HITACHI mimo ze nawet nie wiem ile on jest wart. Uwazam SONY za dosc dobry
model tak samo jak GOLDSTARA ktorego mam od 5 lat i jak na 15' jest calkiem
niezly.

pozdrawiam
Michal