Re: jaki dysk twardy?

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 20:41:07 MET DST

Mariusz Jaworski wrote:
> Zly przyklad na potwierdzenie nie-heremtycznosci dysku. A elektronika,
> to moze byc "mokra" jak sie ja wlacza ? O ile mi wiadomo to raczej nie
> bardzo (ile to telewizorow strzelalo po zalaniu woda z kwiatkow na
> telewizorze)...
Zaraz - mowimy o kondensacji czy zalaniu woda? Dwie rozne sprawy. I czemu
niby zly przyklad? Problem nie polega (glownie) na spieciach
(zwroc uwage, ze woda z kondensacji prawie nie przewodzi pradu), lecz
na problemach z ruchem glowicy.

> PS: A tak w ogole to ludzie dziela sie na tych co uzywaja, kochaja,
> bronia i walcza o prawa Seagate'a i na tych co bez Caviar'a zyc
> juz nie moga.
[itd. snip snip]
Tak to juz jest. Pad jednego dysku nie jest zadnym argumentem. A
wypuszczanie kiepskich serii to juz gorzej. (Zeby nie bylo - uzywam
Caviarow od 7 lat, przewinelo sie przez moje rece ok. 20 Caviarkow i
10-15 innych. Padly: jeden Caviar (spadl z metra na ziemie - mial prawo),
jeden Conner i dwa Seagaty. A mojemu bratu mniej wiecej odwrotnie :))
De gustibus non est disputandum.

--
   Piotr 'Xenocide' Sieklucki
      xenocide_at_polbox.com