Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 20:00:59 MET DST

Tomasz Krawczyk wrote:

> te

> Od dawna kolega na internecie? Bo nie jeden juz probowal. Myslisz, ze ludzie
> piszacy durne listy wiedza co to netykieta ? A ze jak 20 ludzi odpisze NIE
> TA GRUPA to wlasnie oni beda generowali syf na sieci.
ale przecież ludzie którzy będą odpowiadać nie są idiotami,
jak już widzi że jest jedna odpowiedź "nie tak grupa" to nie napisze
identycznej.
IMHO to ma większy sens, bo jeśli się posta zignoruje, to gostek
napisze jeszcze raz, żeby mu wreszcie ktoś odpowiedział.

Bart

--
"we're about ready to rock steady"
General.Bart_at_ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart