Re: Outlook Express - off topic

Autor: Michal Szostakiewicz (buttman_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 21:15:00 MET DST

Dominik Jakub Dobruchowski napisał(a) w wiadomoœci:
<353F9654.40B8_at_onet.pl>...
>Michal Szostakiewicz wrote:
>
> Uzywam tego syfu Malego-miekkiego i ostatnio doprowadzil mnie do
> prawdziwego szalu.
>
>chyba nie łapię.. Jeśli nie lubię jakiegoś produktu/firmy to go nie
>używam. Są przecież inne programy do obsługi poczty, ba! są inne firmy
>produkujące systemy operacyjne! Są na pewno bardziej stabilne,
>profesjonalne i nie pochodzą z Redmond. :)

Oczywiscie masz racje, ze istnieja lepsze systemy operacyjne (nie wiem za to
czy istnieja gorsze :-)) BTW Chyba przesiade sie niedlugo na Red Hat'a albo
innego Linux'a. Ale problem jest inny. Powiem ci tak. Po pierwsze to, ze
uzywam Outlook'a jest skutkiem mojego przyzwyczajenia. Po prostu wole IE od
NC. Tylko nikt niech mi nie pisze, ze sie nie zgadza, bo nie chce wywolywac
kolejnej wojny na temat wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca (bo
kazdy wie, ze Boze Narodzenie nie ma konkurentow ;-).
Po drugie (moze wazniejszniejsze) nie od poczatku uswiadamialem sobie, ze M$
produkuje takie knoty. Wiecej, kiedys nawet ich bronilem. Ale w czasie kiedy
zorientowalem sie o co chodzi mialem juz archiwum postow na ok 4k listow, a
nie znalem (i ciagle nie znam) sposobu na przeniesieniu postow z Outlook'a
do innego programu.

    Pozdrawiam,
    Michal
buttman_at_boss.staszic.waw.pl albo gerwek_at_polbox.com
ICQ - 2482112
"Praca uszlachetnia, lenistwo uszczesliwia"