Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 12:57:26 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

: Oczywiscie dokonal tego akurat 1 kwietnia? Albo przynajmniej informacja o tym byla tak
: datowana?
He,he koledze sie zarty trzymaja :))
No nie. Poszukam wiecej informacji na ten temat.Moze cos przekrecilem (nie chodzilem
regilarnie na wyklady). Wiem na pewno: sprawa z wojskiem, komputer "podsluchany"
przez sciane. Czy to podsluchanie to czy komputer dzilala, czy ma czerwony ekran
czy niebieski, czy jest wylaczony ( ;-) ) - nie wiem.Waze,ze ktos
wczesniej juz wpadl na taki pomysl 20 lat temu.

: Moze zbyt duzo widzialem w swoim zyciu polskich profesorow... Dlatego tez dam Ci dobra rade:
: w takich sprawach wierz magistrom, od biedy doktorom, ale na pewno nie nikomu z habilitacja.
 To zalezy ;-)

--
Marek Blaszkowski
mb_at_kis.p.lodz.pl