Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Majcy (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 08:18:11 MET DST

Skaner, czy drukarka sytuacja jest ta sama. Oczekując odpowiedzi od
sprzedawców, raczej się łudziłeś. Ceny są wyższe, bo ludzie w Polsce są
skorzy więcej płacić - w końcu jesteś na AE. Żadna lepsza argumentacja nie
jest potrzebna sprzedającemu.

Czy wszystko jest tańsze w Niemczech ?
- Nowe komputery NIE
- gry NIE
- stal NIE
wypisywanie nie ma sensu.

Czy to była okazja, czy nie, to sprawdź sobie w katalogach - ja się
sprzeczał nie będę.

To, że jest to najnowszy produkt jakiejś firmy, nie zaprzecza, że może być
już
niepopularny (przestarzały) na rynku. Jeżeli coś nie sprzedaje się dobrze,
to jedną ze strategii jest obniżenie ceny. Ponieważ granice państwowe
izolują, zgoła odmienna sytuacja na rynku tych skanerów może istnieć w
Polsce.

Starzeć - miałem na myśli cykl życia produktów. Niektóre dogorywają
b.szybko.

Z ciekawości mam pytanie: czy skaner ten jest podłączany do LPT czy karty
SCSI.

Majcy
2 rok AE Wrocław