Re: Jak przyspieszyc Star LC-10 pod winda?

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 10:51:12 MET DST

At 01:15 04-11-98 +0200, you wrote:
>Witam.
>Czy mozna jakos przyspieszyc drukowanie na drukarce Star LC-10 pod
>Windowsem? Konkretnie chodzi mi o zmuszenie jej do druku w obie
>strony, a nie tylko z lewej na prawa, oraz skrocenie "myslenia"
>miedzy liniami.

 Wedlug mnie sie nie da gdyz, producent nie gwarantuje
 trafiania z dobra dokladnoscia linii pionowych drukowanych
 "w prawo" z liniami drukowanymi "w lewo".
 W drukarce jest zastosowany gumowo pasek zebaty, ktory jest
 za bardzo elastyczny zeby sie ta sztuczka udala.
 Pozatym niema tam zadnego programowego mechanizmu kompensacji
 luzow przy ruchu "w prawo" i "w lewo".
 Oczywiscie teoretycznie jest mozliwosc ustawienia drukowanie
 w obie strony ale w Windowsianym drajwerze swiadomie z tego
 zrezygnowano.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~