Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 15:10:26 MET DST

On Thu, 9 Apr 1998 11:36:46 +0200, "L.S.W" <sebo7_at_friko3.onet.pl>
wrote:

>Z tego wniosek ze gosc w serwisie albo o tym nie wiedzial albo...

Co wy robicie z tymi plytami ? Flaszowalem biosy wieeele razy -
ostatnio moja PX5 chyba z 8 pod rzad /wymienialem logo EPA :) /

Ale oczywiscie jestem ostrozny - po sciagnieciu pliku oczywiscie
rozpakowuje z exe'ka - nie ma crc error - ok. Powstaly plik xxxxxx.bin
traktuje LHA T xxxxxx.bin - brak bledow crc - ok, restart komputera,
awdflash i po sprawie.

Rozumiem, ze to sie moze kiedys mi przytafic, ale chyba tylko w
wypadku zaniku zasilania - UPS'a jeszcze sie nie dorobilem :(

BTW PX5 chyba tez ma ten boot block - dyskietke na wszelki wypadek mam
:)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl