Re: Jaka drukarka laserowa...

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 22:17:38 MET DST

>Np. Mnie przeszkadza brak szuflady na karteczki i to że się qrzą gdy ich
nie
>używam, a potem wchodzą z tym do drukarki. Przeszkadza mi też cena tonera i
>ilość stron jaką można na nim wydrukować więc cena za stronę... Nie wiem co
>przeszkadza innym, ale ja tej drukarki nie kupię i każdemu ją będę
odradzał,
>bo wiem jak działa...

Cze!
Sprawiasz wrazenie czlowieka zorientowanego, wiec moze skrobalbys
cos konkretniejszengo na temat ilosci stron z 1 tonera z poszczegolnych
typow drukarek. Bardzo mnie to interesuje, bo wlasnie posiadam HP6L
i jak kalkulacje wyjda zbyt drogo, to ja sprzedam...

PS. Wczesniej posiadalem Minolte PagePRO 6 (ta lepsza, standardowo
z 2MB ram i opcja FineArt) i wymienilem ja na HP, bo jakosc drukowanych
zdjec byla
po prostu fatalna...

Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net