Re: SOS !!!

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 12:02:06 MET DST

>Proszę o pomoc !!!
>Nagle Microsoft Active Movie stracił głos.Przy odtwarzaniu obraz jest, a
>dźwięku nie ma.Do tej pory wszystko było ok. Dźwięk zawsze towarzyszył
>obrazowi.Nagle zaniemówił.We wszystkich innych formatach dźwięk jest w
>porządku.Również na przeglądarce Movie Player wszystko gra.Wygląda na to,
że
>dźwięk zniknął tylko z programu Microsoft Active Movie.Może ktoś wie co się
>mogło stać.Bardzo proszę o pomoc.Na Grupę, albo na : dereks_at_priv4.onet.pl

he he ja mam to samo od zainstalowania MSIE 4.0
moj sposob na to :

przewinac sowakiem za polowe pliku (dzwiekowego , wideo ) albo przy
wlaczonym albo przy wylaczonym dzwiek powinien zalapac
u mnie dziala to na 70% odtwarzanych plikow

Michal Fik , Polaniec ,POLAND http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor magazynu internetowego
Irc: dziadek Icq UNI : 2806871