Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Rafal Wozniakowski (raf927_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 00:17:43 MET DST

On Tue, 7 Apr 1998 15:30:34 +0200, "MTK" <mtk_at_mof.mofnet.gov.pl>
wrote:

>Tez slyszalem o goracym flash'owaniu, mojemu znajomemu ta operacja poszla
>bez problemu, przy czym trzeba pamietac, ze obie plyty musza byc identyczne,
>nie wystarczy chipset, musi byc ten sam producent i model plyty.
Wcale nie. Ja reanimowalem BIOS z plyty HX na FX'ie i wszystko poszlo
bez problemu (rozchodzi sie raczej o kosc samego BIOSu: napiecia,
producent itp.), sam chipset nie ma wiekszego znaczenia.

>Dodatkowe nie-
>bezpieczenstwo to mozliwosc spalenia BIOS'u lub plyty kolegi, ktory sie
>odwazy na taki eksperyment.
Prawdziwych przyjaciol poznaje sie w biedzie ;-).

  = RAF =