Re: Problemy z epson stylus color

Autor: Konstanty Skoczylas (kostas_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:12:49 MET DST

>Piotr Krupa napisał(a) w wiadomości: <01bd46cb$32db9a40$LocalHost_at_ppp>...

Cześć
Miałem to samo na swoim Stylusie 200 ( na kalibrację drukarki firmowym
programikiem zużyłem przawie ryzę papieru i 3/4 pojemnika tuszu ).
Potem zwyczajnie wyłączyłem w panelu właściwości drukarki druk dwukierunkowy
:)
i chodzi całkiem nieźle , chociaż około 2 razy wolniej :( .

Pozdrowienia .
Konstanty