Re: Jaka obudowe kupic

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:15:23 MET DST

The Founder <founder_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<6ge49g$jaq$5_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
> "Panie Piotrku, proponuje nie tylko pisac na grupe, ale takze czytac
> odpowiedzi na zadane pytanie"... :) A tak na serio... nie wiem dlaczego,
> ale moj CD-ROM really zdycha (czasami jak wrzucam plyte, to sie kilka
> razy rozkreca i zachowuje sie tak, "jakby chcial, a nie mogl"). W jednym z
> postow wyczytalem, ze szybsze CD-ROM'y potrzebuja napiecia 12V.

każdy cdrom potrzebuje napięcia 5 i 12V. tak są zasilane i twarde i cdromy.

> jakie mam przy tym napiecie, ale probowalem podlaczac do niego wszystkie
> mozliwe wtyczki od zasilacza i tak samo zdycha jak wczesnie... Chyba ze
> te 12V "uzyskuje sie" w jakis inny niekonwencjonalny sposob, a jesli tak
> jest,
> to moze ktos mi napisz jak to zrobic? Osobisicie mnie tez to dziwi, ze
> brakuje
> napiecia przy zasilaczu 235V... :(

już Ci pisałem i ja i inni, że (popatrz na moje usta) ZASILACZ NIE MA PRAWA
ZDYCHAĆ. chyba, że coś z nim masz nie tak.
co rozkręcania się Twojego cdromu na płytkach nagrywalnych to BTC-eki mają z
tym problemy i już.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl