Re: Podpis w Microsoft Outlook Express-smieszne rzeczy

Autor: cASper (lkasp_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 00:15:03 MET DST

Leszek Olech napisał(a) w wiadomości:
<3526151e.0_at_news.tpnet.pl>...
>Konfiguracja Outlooka jest tak prosta, ze tylko laik tego nie
>potrafi zrobic. Autor najwyrazniej jest laikiem, ktory uslyszal
>gdzies haslo 'nienawidze MS' i teraz je bezmyslnie powtarza.
>Jak najbardziej jest to zabawne - w szczegolnosci w konfrontacji
>z faktem, ze chce uzywac ich oprogramowania. Skoro tak nie lubi
>MS to niech nie uzywa Outlooka.
Od razu na początku powiem ci dlaczego Micro$oft mnie wkurza
(żebyś nie pisał głupot typu - usłyszał gdzieś hasło i teraz
bezmyślnie je powtarza): wkurzają mnie głównie za brak
konkurencji. Dziwne... - nie sądzę. Zwykłemu domowemu
użytkownikowi już przy zakupie komputera narzuca się
oprogramowanie tego molocha (preinstalowany Win '95, IE 4.0
z Outlookiem - to się nazywa "ready for Internet"). Tak było
również w moim przypadku (nie to, żebym bardzo pragnął
używać ich oprogramowania), ale co, mam się przerzucić na
system IBM'a. Sądzę, że nie. Warp oprócz swoich niewątpliwych
zalet (duże bezpieczeństwo pracy) ma także sporo wad. Cieszy
mnie również fakt, że Netscape zapowiedział spolszczenie
swojej przeglądarki, bo na razie po polsku jest tylko IE. Według
ciebie najlepiej by było, gdyby człowiek, który nie lubi
Micro$oftu, np. pracowałby na Warp'ie, do surfowania po sieci
używał Navigatora, a do obróbki tekstu pakietu Lotusa (z tego
ostatniego mam przyjemność korzystać). Niestety na razie jest
to marzenie ściętej głowy, gdyż rzeczywistość jest zupełnie
inna. Micro$oft swoimi mackami oplątał kilka z najważniejszych
gałęzi informatyki, (m.in. systemy operacyjne, I-net) i jak na
razie kurczowo się tego trzyma, po drodze kosząc wszelkie
przejawy konkurencji.

>Nie napisze wiec jak go skonfigurowac. Ten czlowiek nawet nie
>napisal o co mu chodzi i czego od programu oczekuje (procz
>poczty oczywiscie). To tak jakby napisal: "jak skonfigurowac
>komputer?". Mozna to zrobic roznie, do roznych celow. Podobnie
>jest z Outlookiem. Ludzie myslcie przed wyslaniem czegokolwiek.
>Myslcie - to nie boli. Inaczej sie osmieszycie jak cASper.
:-))))) śmieszny to jesteś ty facet.
Jeżeli dla ciebie stwierdzenie:
    "Czy ktoś wie, jak skonfigurować Outlooka, tak aby
    można było wstawić Podpis z menu Wstaw ???"
jest zbyt ogólnikowe to chyba powinieneś czytać książki typu "dla
opornych", żeby prowadzony za rączkę, małymi krokami nauczyć się
czytać listy od początku do końca, a nie tylko pierwszą
i ostatnią linijkę.

>Na oslode podpowiem cos. Papeteria.
No tak znanym sposobem Micro$oft znów wszystko "uprościł",
bo powinienem się domyślić, że papeteria służy do konfiguracji
ów podpisu...
P.S.
Celem pierwotnego listu było pytanie o konfigurację podpisu
w Outlook'u, a nie rozniecanie dyskusji na temat nienawiści
do Micro$oftu. Tak więc, aby w przyszłości uniknąć
podobnych sytuacji, postanowiłem usunąć ostatnią linijkę
z mojego podpisu, mimo iż uważam, że to co się tam
znajduje to wyłączna sprawa danej osoby i nikt nie
powinien się czepiać...

--
Łukasz Kasperek vel cASper
lkasp_at_kki.net.pl