Re: TPSA, VAT a zysk

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 11:16:40 MET DST

At 07:44 98-04-07 +0200, you wrote:

>To poczytaj sobie posty na temat podwyżki VAT sprzed paru miesięcy.

  W "postach" jest szereg nieporozumien wiec ich czytanie
  i cytowanie nie zwieksza wiedzy o mechanizmach rynkowych
  ale o odbiorze spolecznym kolejnych podwyzek.
  Nie chcialbym nikomu wypominac wieku ale najbardziej
  krzyczeli chlopcy, ktorzy sie najmniej znali na ekonomii.
  Boleli nad tym, ze rodzice im przykreca dostep do Intenetu.

>Ciekawe, a to niby dzięki podwyżce VAT TPSA będzie miała znowu
>więcej kasy na inwestycje!? Kolejna skrajność.

  powiekszony VAT zostal wprowadzony przez RZAD
  zeby zwiekszyc bezposrednie dochody Panstwa

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============