Re: Poszukuje steronika do monitora Philips Brillance 105...

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 18:33:33 MET DST

Dnia 3 Apr 1998 11:12:44 +0200, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek
Dabrowski) napisał:

>Zaraz, zaraz, to jakiej firmy miales te czternastke i na ile Hz
>ja pusciles ? Puszczalem stara analogowa 14" made by dewoo
>na 85 Hz i nie mialem takich atrakcji po prostu tracil synchronizacje
>lecz nic poza tym. Czy to znaczy ze moj byl gorszy ;) ?

Monitorek byl firmy Scan, kupiony w roku... 1993 chyba... HFreq do
38kHz, a ustawilem mu chyba cosik kolo 60, bo myslalem, ze chodzi o
VFreq w Hz..., a w końcu 800x600 w 60Hz to na czternastce idzie,
prawda? :)

PS. Do wszystkich, którzy używają darmowych kont doklejających reklamy
na końcu wiadomości:

Zmieńcie serwer outgoing mail ze standardowego na jakikolwiek inny
akceptujący pocztę bez "dzialalnosci dodatkowej" (np. kki.net.pl,
rhea.ids.pl...), a reklamy znikną jak ręką odjął!

(w ogóle IMHO reklamy w mailach to juz przegiecie...)

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/