Podzespoly komputerowe w Wiedniu

Autor: Adam Talarek (adamtal_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 18:28:29 MET DST

Koledzy !!!

Czy to prawda, ze w Wiedniu mozna gdzies kupic tanie czesci komputerowe?
(Cos takiego jak nasze gieldy komputerowe) Tak mi powiedziano, ale adresu
niestety nikt mi nie potrafil podac. Poniewaz w najblizszym czasie sie tam
wybieram to bylbym niezmiernie zobowiazany, gdyby ktos mogl mi pomoc.
Jesli to jest poufne to prosze na priva :-))

No to bulba.

 Pozdrawiam
 mailto:adamtal_at_bbs.chip.pl
 GSM/SMS: +48 602 344 224