Re: Drivers for i430TX

Autor: dziadek (michalf_at_ceti.com.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 20:30:37 MET DST

heya
sterowniki powinny byc razem z plyta ale sokro ich nie ma to
najprawdopodobniej nie istnieja :-((( ale jest szansa ze sa na stronie plyty
( firmy ktora plyte zrobila ) z reguly jest to adres
www.nazwafirmyplyty.com
dzialanie windowsa po zaionstalowaniu sterownikow do mojej plyty tez TX , na
Osr2 mialo taki wplyw :
format c: wiecej nie musze tlumaczyc , dyskietki odlozylem na pulke i o nich
zapomnialem :-))))

Michal Fik mailto:michalf_at_ceti.com.pl http://www.ceti.com.pl/~michalf/
http://www.webexpress.idc.com.pl - Magazyn Internetowy Web Express
IRC: dziadek ICQ UNI 2806871