postowanie na alt.* - ?

Autor: Robert Scurvy (robert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 12:15:15 MET DST

Cześć!

Zdaję sobie sprawę z tego, że to pytanie nadaje się do faq (i pewnie
na inną grupę), ale to co tam napisali nie bardzo mi wychodzi.

Jakieś 8 miesięcy temu (miałem przerwę w dojściu do Sieci) bawiłem się
z news.onet.pl, ale teraz nie chce mi wysyłać postów na zachód.

Jeśli ktoś wysyła coś poza Polskę to baaaaardzo ładnie proszę o adres
serwera. Jeśli to możliwe to proszę na mail'a (co by nie śmiecić na
liście innym).

'Serfuję' z Katowic przez tp s.a.

Dzięki,
Robert