Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 18:05:17 MET DST

andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej P.) wrote:

>Od tego jest moderator listy a skoro lista jest
>niemoderowana to uwazam ze kolega Znik nie
>powinien sie w niego zabawiac.
>BTW jest to moje prywatne zdanie
>
>Andrzej

lista co prawda nie jest moderowana, lecz w momencie jej zakladania zostala
dosyc dokladnie ustalona tematyka poruszonych tu tematow. sam tez bralem
udzial w glosowaniu. jesli ktos w kolko wszczyna dyskusje nie na temat,
to mam pelne prawo zwrocic mu uwage. to ze grupa nie ma moderatora,
wcale nie swiadczy ze jest bezpanska. grupa nalezy do nas wszystkich. lecz
to czy bedzie uzyteczna czy nie, zalezy tylko i wylacznie od tego, czy
bedziemy wyganiac osoby nie trzymajace sie tematu.

tyle slowem wyjasnienia. pozdrawiam,
ps: teraz bylo wiecej tresci niz siga ? :)))