Re: Jaka obudowe kupic

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 00:58:52 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<slrn6hqhv6.4o1.joshua2_at_powercomp.com.pl>...
ATX

> Może jednak warto zastanowić się nad ATX? Weź pod uwagę, że przy
PentiumII i
> tak będziesz musiał kupić taką obudowę... A teraz są dostępne obudowy z
> wymiennymi blachami - tak, że można do nich wsadzić też zwykłe płyty
> baby-AT. Takie obudowy kosztują teraz ok. 300 złotych...
>
> Napis green był na oryginalnych, drogich jak diabli obudowach. Miały one
> ponoć doskonałe zasilacze i superciche wentylatory z termostatem. W sumie
> chyba godne polecenia... ale pomyśl jeszcze raz o ATX.
>
> P.S. Kiedyś tutaj padły słowa o jakimś nowym typie obudów, nowszym od
ATX.
> Czy ktoś mógłby wyjaśnić, o co z tym chodzi?
>
> Pozdrawiam,
> --
(012)6455787|
http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |

Jezeli juz ATX, to tylko hydrauliczna (wzmoczniony zasilacz). Mam zwyklego
ATX'a (pod PII *TYLKO* Middle Tower ATX lub Big Tower ATX) i zasilacz
zdycha (o czym juz zreszta pisalem w innym miejscu na tej grupie)...

--
                                        -  The Founder  -
                           :  : :::  founder_at_polbox.com  ::: :  :