Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 23:02:07 MET DST

Romek napisał(a) w wiadomości: <199804021136.MAA16835_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

<CIACH>

> Niewdzieczna rola Znika jest jak rola sepa,
> ktory oczyszcza srodowisko z padliny.
> Jest tez kilka innych zwierzat w przyrodzie
> pelniacych te sama role (np hieny, koty lapiace myszy itp)
> Czy wszyscy lubia sepy i hieny ?
> Ale sa zadowoleni, ze takie zwierzeta robia to co robia ?

Ale jak sęp żre padline i kot łapie mysz to mnie to nic nie kosztuje, a jak
Szyszlo żre Cleanera albo Cleaner Szyszle na grupach to mnie to kosztuje bo
jak pozbieram ich newsy to się tego uzbiera trochę...
Więc nie jestem zadowolony że takie zwierzęta robią to co robią!

Ale i tak wydaje mi się że Szyszło to AUTOMAT.

>--
>Romek

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław