Re: Odp: Gravis to historia.

Autor: Grzegorz Szysz`lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 18:56:07 MET DST

andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej P.) wrote:

>Musze powiedziec ze Gravis nie jest historia. Otoz dzisiaj mowili w radiu ze firma
>wymyslila nastepna generacje kart ze znacznie ulepszonymi technikami obrobki
>dzwieku i sprzetowa zgodnoscia z Sound Blaster. Cena nowej karty to ok. 1200 zl.

i co z tego ? ja i tak nie kupie juz nic od gravisa. znowu sie okaze,
ze ta durna firma nie supportuje starszych kart, bo ...... bo ich juz
nie produkuje. jak przestanie produkowac te nowe, to tez bede mogl
liczyc wylacznie na shareware. btw, pewnie i tak maja drivery wylacznie
pod windowsy. wiec po co mi taka karta ?

dla mnie gravis to historia. i wszystkim odradzam kupno kart tej firmy.
nawet mimo to, ze te karty naprawde ladnie graja. sam mam klona
primax ultra sound.