Re: Mieszanie Pamięci

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 15:46:12 MET DST

Dnia Tue, 31 Mar 1998 17:50:43 +0200, "Eterna" <eterna_at_box43.gnet.pl>
napisał:

[cut]
>Poza tym jesli chcesz uzyc wiecej niz jednego DIMM'a (jak piszesz wyzej), to
>niewiadomo czy nie bedziesz mial problemow jesli podciagniesz predkosc plyty
>na 83 MHz. Ostatnio kupilem dwie kosci DIMM 32 MB i przy obydwu nie moge
>dzialac przy 83Mhz. Natomiast przy wlozeniu ktorejkolwiek z osobna w
>ktorekolwiek gniazdo, wszystko jest OK. Takze na wszelki wypadek jesli
>chcesz kupowac DIMM to kup lepiej jednego DIMM'a - 32 albo 64MB (nie wiem
>czy inne rozmiary sa na rynku). Jesli sie myle i dzieje sie to tylko na
>mojej plycie, bede rad jesli ktos powie cos na ten temat.

Mam 2x32 SDRAM Siemens, jedne 8ns, drugie 10ns, wszystko dziala na
83MHz, badziewie pt. RAS to CAS delay itp. na min + wlaczone
Speculative Read. Jak do tej pory zwis 'zaliczylem' tylko po wlaczeniu
dysku kumpla Seagate 1.7GB. Po zmniejszeniu magistrali do 66 dzialal
dobrze... Seagate sucks, czy jak? Czy nowe Seagate'y chodzą na 83?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/