Re: TEAC x24 lub x32

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 06:53:17 MET DST

Dnia Tue, 31 Mar 1998 09:25:32 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet)
napisał(a):

> [...]
>TEACx24 (CD-524EAK, ATAPI). Niestety, nie wypelnia swoich
>konstytucyjnych obowiazkow zamieszczonych w instrukcji a w
>szczegolnosci nie spelnia jedynego celu, dla ktorego wysuplalem
>300PLN: nie widzi moich plytek CD-RW! O co tu chodzi? Jestem bardzo
>zielonym uzytkownikiem nagrywarki (podobno Philips ale w instrukcji
>stoi TraxWriter 2260 Plus) i pierwsze dwa krazki archiwizowane przeze
>mnie niestety, sa widziane tylko na nagrywarce. Moze to trzeba jakos
>zamknac tak jak wyczytalem, ze sie robi przy MultiSession z CD-R?
Pewnie musisz zamknąć... Żaden CD nie przeczyta niezamkniętej płyty,
chyba niezależnie czy to R czy RW :(

>Dla chetnych udzielenia pomocy: krazki CD-RW nagrywam (a wlasciwie
>dogrywam) przy pomocy programu DirectCD, ktory umieszczony w trayu
>ozywa po wlozeniu w naped nagrywarki plytki -RW. I w nagrywarce
>wszystko jest OK - nagrywa, czyta, kasuje, dodaje, w ogole zachowuje
>sie jak "normalny" dysk magnetyczny, na ktorym wszelka plikologie
>robie pod WindowsCommanderem.
Zamknij, w końcu to RW, więc zawsze możesz później zmazać i pobawić się
jeszcze raz :)

>Co zrobic, zeby ten czytnik (TEAC) zobaczyl rowniez plytke CD-RW? Bo
>uwazam za marnotrawstwo uzywanie nagrywarki do czytania tych plytek w
>dodatku, ze po to wyrzucalem kase na nowy czytnik.
Patrz wyżej, jeżeli w instrukcji pisze że czyta to musi, jak dalej nie
czyta to oddaj...

>Pozdrawiam
>Adek

Daniel Fenert < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >

--
A man with only the humblest of means will cling to life like a