Re: Nadtaktowanie Pentium II...

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 00:04:31 MET DST

>wyzszych nie probowalem.Temperatura nie przekracza 41 stopni.

A plyta mierzy ci temperature procesora ?
Ja mam Asusa P2L97 i moge odczytac sobie tylko temperature plyty.
Nie ma jednak temperatury procka. Pytam sie po jaka cholere mnie to pierwsze
bez drugiego ?
BTW, i tu zwracam sie do posiadaczy plytek p2l97, czy nie jest tak, ze one
maja termometr a tylko brakuje im obslugo w biosie, czy wogole nie maja
termometra ? Nie pamietam juz gdy zakladalem procka czy byl jakis termometr
do plyty przyspawany. Pare dni temu czytalem charakterystyke najnowszego
biosa i ponoc ma obsluge ukladu LM75 (jezeli dobrze pamietam), ktory chyba
jest za te sprawy odpowiedzialny. Czy jak sobie tego biosa wgram to bedzie
mi pokazywal temperature procka ? A moze mam taki zubozony model plyty.

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl