Re: Cennik

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 14:41:57 MET DST

>Nie wstawiam żadnych śmieci.

Napisałeś jakiś konkret?

>To nie jest klucz PGP tylko podpis PGP.

Przepraszam.

>A interesuje każdego, kto
>chciałby się upewnić, że to rzeczywiście ja pisałem ten list i że nie
>zostałon przerobiony.

Ale czy warto?
Czy do tak krótkiej adnotacji i mało znaczącej trzeba wstawiać taki podpis?
Nie sądzę, aby wiele osób to sprawdziło.
Ew. można przecież wysłać Tobie maila i się zapytać...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>