Re: Epson 400

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 14:21:52 MET DST

>Nie słyszałeś nigdy o programach chodzących w trybie graficznym w
>DOSie ???

Wiem qrde co mowie.
Nawet mam takich pare. Kazdy z nich ma po kilkanascie driverow wydruku.
A jeden - Buchalter - posiada nawet obsluguje protokol ESC/P (powtarzam,
ze drukarka ma wbudowany wlasnie ESC/P).
I wcale nie dziala. Nie widzialem jeszcze zadnego programu DOS'owego
potrafiacego wyrzezbic cos na tej drukarce w trybie graficznym.
Zreszta nawet pisze na pudelku - exclusively for windows.

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl