Trwalosc informacji na CD

Autor: Jerry (sowa_at_ci.comarch.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 14:17:43 MET DST

Jak wyzej - czy ktos posiada jakies informacje na temat bezpieczenstwa
przechowywania danych na CD-ROMach? Na pewno sa odporne na pola
magnetyczne, a jak jest na czas - czy istnieje mozliwosc, ze po
zarchiwizowaniu danych, polozeniu plytki na polce w opakowaniu na
powiedzmy lat 10 - 20 i probie jej odczytu moze sie okazac, ze plytka
padla? Oczywiscie mam na mysli sytuacje, ze mam po tych 20-tu latach
odpowiednia odtwarzarke :-).

i pytanie z innej beczki - skad sciagnac archiwa grup - chodzi mi w
szczegulnosci o ta grupe, oraz pl.comp.os.linux i ol.comp.os.unix

Z gory dzieki i prosze tez o odpowiedz na konto prywatne
Jarek