Re: Ramdysk pod Win'95

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 22:53:41 MET

Wojtek Deneka napisał(a) w wiadomości: <35196DE5.7311_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>[...]
>da to mniej-wiecej taki efekt jak pytasz z ta zaleta ze zasob "pamiec
>operacyjna" nie jest poddawany wirtualizacji przy uzyciu zasobu "dysk
>twardy" zwirtualizowanego przez zasob "pamiec operacyjna" dzieki czemu
>czas procesora nie jest marnowany na operacje typu wywlaszczanie.
>[...]

Powiedzmy, ze wiem o co Ci chodzi. Pozostaje problem..
Taki dajmy na to IE nie chce pracowac bez swapfile'a.
W tym wypadku korzysc w postaci nie marnowania cennych
cykli CPU na obsluge ramdisk'u i tak na nic sie nie zda :(

BTW.
Czy uwazacie, ze w ogole jest sens umieszczania swapfile
na ramdisk'u (zalozmy, ze sie da) majac np. 80 MB?
Tak sobie myslalem, zeby przeznaczyc ze 32 MB na swap'a
i kazac mu tam rzezbic, zeby nie spowalnial twardzielem pracy..

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower