Re: Jak odczytac CD z Mac'a na PC? Było: Jak odczytac dyskietke z Mac'a

Autor: Paweł Golik (pawel_at_ibb.waw.pl.NOSPAM)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 12:13:50 MET

Jan Mirecki - Twaróg wrote:

> Mam podobny problem - jak odczytac na PC plyte CD z Maca?
> Jan Mirecki - Twarog

Jest program shareware TransMac - wersja niezarejestrowana czyta tylko
dyskietki, zarejestrowana - wszystko. Możesz też spróbować postawić na
PC emulator Maca (Executor - jest demo 10 min jako shareware), i
skopiować pod nim pliki na dysk PC (nie wiem, czy wersja demo radzi
sobie z CD). Executor jest dla DOS (chodzi z windš OK) i Linuxa.
                                Paweł