Re: Gotuje mi sie Cyrix

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 16:55:25 MET

At 16:18 98-03-23 +0100, you wrote:
> [...]

  Gdyby polaczyc na sztywno to by obudowa zaczela
  wibrowac i generowac halas jak cholera.
  Ale mozna wziac taka plecionke, jak sie w maluchu
  laczy blok silnika z karoseria (polaczenie mas)
  i odpowiednio ja skrociwszy polaczyc radiator na
  procesorze z obudowa.
  Niestety bedzie cyrk przy zdejmowaniu obudowy :)

  Problem caly czas jest z odprowadzaniem ciepla
  na zewnatrz obudowy. Oprocz rady, ktora dalem tydzien
  temu wpadlem na nowy pomysl.
  Nalezy obudowe zrobic z aluminium. I nie malowac jej.

  Jesli zostawisz obudowe stalowa to chociaz farbe zdrap :)
  Farba stanowi opor przy przeplywie ciepla.

  W PCKurierze 6/98 str 21, pan redaktor opowiedzial
  to co uslyszal na konferencji IBM na temat ich nowych
  notebookow. Zastosowano tam nowy sposob chlodzenia.
  Niestety z metnej prezentacji zrobionej przez prelegenta
  nie mozna sie domyslec co to za nowy sposob.
  (Slowa jakie padly, byc moze w wyobrazni redaktora, albo
   w slowotoku prezentera to:
     rura cieplna, pompa ciepla, nowy stop )

  Karpiu,
  jesli byles na tej prezentacji to powiedz o co chodzi.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============