Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 11:17:03 MET

u200 napisał(a) w wiadomości: <6et846$n7q_at_bgtnsc02.worldnet.att.net>...

>Panie Nowak czytaj pan wyraznie moje posty . Nazekasz na P133
>zachlystujac sie P200 w dobie PII333 i P400+ . Gratuluje refleksu!

Ja natomiast gratuluje inteligencji. Gdybys zajrzal na quake.org.pl do
sekcji benchmark to zobaczylbys ze od dluzszego czasu mam juz P2. Zauwazyl
bys rowniez jaki jest przecietny sprzet w Polsce i moze przed nastepnym
postem zastanowil bys sie chwile. Co do P2 400+ to premiera jest dopiero za
miesiac (15 kwietnia) wiec na ten temat sie nie wypowiadaj. Nigdzie nie
napisalem ze VooDoo 2 jest zle (pomimo problemow z aktualnymi grami) -
poprostu na slabym sprzecie (czyli takim jeki ma wiekszosc graczy w Polsce)
jego przewaga nad VooDoo 1 nie uzasadnia roznicy w cenie. Jesli chodzi o
uwazne czytanie to zajrzyj do mojego poprzedniego postu i uderz sie w piers
(chociaz uderzenie w glowe moze byc skuteczniejsze)

Pozdrowienia

Vindex