Re: Zawisy

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 19:52:28 MET

Paweł Marek wrote:

> Mam: notebooka Aristo FT-9000, PCMCIA (nie wiem), kartę sieciową
> 3C589D, Win 95, Client IntranetWare for Win 95 (v. 2.20) i problemy.
>
> Objawy: bywa, że gdy otwieram kolejne okienko (z zasobami Novella)
> zawisa i ani drgnie; regularnie gdy odpalam programy z Novella dostaję
> komunikat: "Client32: Please wait while <NAZWA> retries request to
> <NAZWA>. To stop waiting press Enter. Netware will then return an
> error and try ro reconnect in the background". Komunikat w okienku
> windowsowym (białe tło) lub DOS.
>
> Dodam, że nigdy nie miałem najmniejszych problemów przy komunikacji z
> [...]

Moze to byc kwestia driverow, a moze to byc sprawa
PCMCIA, Aristo i 3Coma - te rzeczy "wziete do kupy" lubia sie
kielbasic i zwykle sie kielbasza.
Zacznij od odwiedzenia stron producentow i sciagniecia patchy
i nowych driverow. W przypadku 3Coma lista patchy jest ponoc dosc
obszerna (przynajmniej do 3C56x - ale to sie rozni obecnoscia modemu).

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl