Re: Monitory 15''/17"

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 01:47:55 MET

On 18 Mar 1998 18:36:44 +0100, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek Dabrowski)
wrote:

>Romku, nie rozumiesz mnie. PanaFlat ma oczywiscie
>plaska powierzchnie, ale nie uswiadczysz w nim tego
>przyjemnego efektu "wciagania". Mozna powiedziec
>ze obraz na Trinitronie nawet jest lekko wklesly.

 Zludzenie wywolane przyzwyczajeniem do baniatego monitora. Na moim
sony w robocie nie jestem w stanie wyregulowac obrazu tak zeby linie
proste byly proste ( co prawie bez trudu przychodzi mi na daewoo !)

>Ja i tak uwazam, ze obraz na Trinitronie lekko "wciaga" :)
>TRiNiTRON RULEZ 4 EVER and more :)

 Pokrec jeszcze troche geometria to cie calkiem wciagnie :)

milosz danielewski