Re: Problemy z nowym BIOSem

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 14:52:02 MET

>sprzętu.

>A ha! (jak mówił pan Maksiu wlewając .... do probówek w wylęgarni
>(Seksmisja)
>Off topic: Ten Uszatek vs. Prosiaczek to świetny pomysł (na razie 2:1 dla
>Uszatka, bo ja też go wolę)

USZATEK RULEZ!!! :)))

>żaden
>sądowego.

>A ha! (po raz drugi)

Do trzech razy sztuka! :))

>ja!!!
>
>Da się sprawdzić, ale nie będziemy...

Dzięki Wam za to! :)))

>Więcej głosów na tej liście (dzisiaj widziałem)...

Mimo wszystko nie spieszy mi się do kombinowania z napięciem... :(

>Nie takie numery żeśmy ze szwagrem robili...

:)))

>się
>
>Przeżyje.... (ale jakby nie przeżył patrz wyżej w tym poście)
>Ale pamiętaj: Błogosławieni Ci co nie widzieli i uwierzyli....
>Ale tak naprawdę zawsze empiria ma przewagę nad wiarą bo jak pisze wieszcz
>(z tej listy):
>Pecetologia to nauka doświadczalna. Więc nie bójmy się doświadczeń!

To może zrobimy inaczej:
Teraz ktoś ustawi P200MMX na pojedyńcze napięcie (jak dla Cyrixów), a ja
będę drugi w kolejce (zrobię to po nim).

>Ma się rozumieć... (jak mówił nasz ulubieniec)...

:)))

>I jeszcze raz teoria!

A ktoś tam kiedyś brzęczał, że praktyka jest ważniejsza... :))

>I jeszcze raz teoria x 2!

:))))

>naprawdę
>

>A to już chyba nie Aha! tylko Police (pod warunkiem że oprócz Da, da, da
>jest jeszcze Du, du, du) i zgadzam sie że fajne
>najlepsze do palenia gum w samochodzie :-)

Spalić gumy! Zarżnąć sprzęta! :))))))
Jak to powiadał mój kolega - cegła na gaz, cegła na hamulec i na obiad! :))

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>