Re: Podkrecanie P233-MMX

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 20:49:13 MET

emilwcz_at_yahoo.com napisał(a):

> Zamierzam kupic P233 MMX i potem go oczywiscie podkrecic
> Mam pare pytan:
> 1.Czy czesto sie trafiaja szlify na gieldzie?

Ostatnio chyba szlify zdarzają się rzadko z prostego powodu - ogromna
większość procków ma blokadę mnożnika :)

> 2.Czy lepiej kupic porcelanowy?

Nie wiem ale chyba mogą z tym być trudności ...

> 3.Czy kupowac wersje BOX?

IMHO nie, cienki wiatraczek do podkręcania :(

> 4.Jakie plyty sa najlepsze do podkrecania?

Takie które posiadają tryb 83 MHz, wtedy można puścić takie cudo na
3.5x83 !
A taką płytę można kupić na giełdzie już za 240 zł (Elpina VXpro+),
chociaż oczywiście lepiej dołożyć trochę do bardziej firmowego sprzętu
zwłaszcza gdy chcesz do kompa włożyć więcej kart, płyty noname mają
bowiem zwykle kretyńskie rozłożenie elementów - uniemożliwiające
włożenie więcej niż 2PCI i 2ISA :(

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )