Re: Zapomniałem hasła w BIOSie

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 11:22:03 MET

Andrzej P. wrote:

> Ami nie dziala na prawie 90% biosow firmy AMIBIOS
> Za to na 100% biosow Awarda dzialaja hasla: Zbgn, lkwpeter, alfarome, \\\z, \\bb,
> AWARD_SW, i jest jeszcze kilkadziesiat gdyz jest to pewien algorytm liter ktore
> zawsze daja ta sama cyfre.
powiedz mi tylko jak to sie dzieje ze niektore z tych hasel dziaja na
konkretny bios a inne nie... tak sie sklada ze mialem do czynienia z
plytami na ktorych dzialaly np. tylko 2 hasla z wymienionych, i z innymi
na ktorych akurat te 2 hasla nie dzialaly. jak to jest mozliwe skoro te
hasla "zawsze daja ta sama cyfre." ?????

devix