Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Jacek Mietliński (tujacek_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 09:18:41 MET

> Nie mam takiej samej konfiguracji tylko ze rownie dobrze moglbys napisac
ze
> wyciagasz maluchem 200 km/h, po prostu pewne rzeczy sa niemozliwe,
> chyba ze Thomson wyprodukowal jeden jedyny egzemplaz ukladu (o czym sam
> zapewne nie wie:-)) szybszy od Voodoo 2.
>
> Pewnie karta padla sama a 3dfx nie mial z tym nic wspolnego, zreszta z
> poprzednich stwierdzen wnioskuje ze pojecie o sprzecie masz nikle
> wiec i zepsuc wtedy cos jest latwiej. I kto Ci kaze kupowac jakies
> wiatraczki? Monster uzywany zgodnie z zaleceniami producenta
> [...]

Nie wiem, jakie ty masz pojecie o sprzecie, ale ja radze sobie dobrze,
dziekuje.
Wspolczuje jedynego tak wolnego procesora VooDoo na swiecie. Czy tak trudno
uwierzyc, ze Riva z dobrymi sterownikami chodzi tak dobrze?
Przepraszam, jesli ktos sie poczul urazony - czy na pudelku od Monstera
jest napisane, ze kupiliscie najszybsza karte na swiecie?
Nie wiem, czy wiesz, ale ten nowy sterownik do Rivy pozwala zarezerwowac
RAM na pamiec tekstur, wiec te twoje 6 MB...

Pozdrowienia, WSZYSTKOWIEDZACY!

jm