Re: Kłopotów Z Heliosem c.d.

Autor: Robic Kruz (robic_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 11:59:11 MET

>99,99 % Monsterow dziala bez problemu z zegarem 57Mhz... To daje do
>myslenia, nieprawdaz ?
No i co z tego? Dla mnie na przyklad na 52 mhz (Helios) wszystko
dziala plynnie. A za te 300zl roznicy kupilem sobie przy okazji
troche RAMu. Dla niektórych 300 banki doplaty to duzo jak na
zabawke tylko do grania i nie kazdego na to stac. A nie oszukujmy sie:

Czy dla biednego gracza roznica o te
5mhz (czyli o jakies 5 fps - chyba) warta
jest doplaty 3 milionow???????

Kto sie z tym zgadza niech podniesie palec do gory.