Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 14:27:35 MET

=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik?= (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com) wrote:

: No nie wiem ja zawsze widze że litery z atramentu mają cieniutkie włoski
: (rozlania)

Papier. Nie drukarka. Pisze piorem i mam to samo... ;)

: Ile kosztuje ten dobry papier?

Papier HP to gdzies powyzej 50 PLN za kilkanascie arkusikow. Znalazlem
jednak papier w op. 200 ark. za ok. 20 PLN. Do koloru itp. Na codzien
- Pollux po 13 PL za 500 ark. - da sie wytrzymac - choc kolory na DJ500C
sa kiepskie na nim, a na DJ690c+ - nienadzwyczajne.

: No a nie można jej postawić gdzieś dalej i wietrzyć od czasu do czasu?
: Ja tam nie muszę siedzieć cały czas z nosem w wywietrzniku.
: Na razie nie zapadam na zdrowiu, czy może ktoś już zmarł (to chyba nie ta
: grupa?)
: podczas lub przez używanie laserówki?

Nie wiem, w kazdym razie teraz mam HP LJ6L i nie ma problemu. Ale toner
jest, a toner to zlosliwa substancja... ;)

: No bez przesady mówimy o rynku SOHO, a nie o mennicy państwowej...

Ale to byl powod dla ktorego jakoby zakazano zakupow atramentowek instytucjom
rzadowym w USA. (A ja moglem kupic drukarke DJ500C nieco taniej?)
Nic jednak nie przebije rachunkow z "elektrowni" - same znikaja! (termo?)

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin