Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 16:44:41 MET

>Taa...... Czas sie wlaczyc do dyskusji :-)

Zapraszamy!

>No moze nie az taka, ale zawsze jest.

Mało wyczuwalna...

>A setkom milionow z problemami :-)

Podobno są dwa rodzaje TXPro - te dobre i złe...

>Tez tak myslalem, ale po 2 tygodniach pracy
>znudzilo mi sie ciagle wchodzenie do setupu
>po kazdym resecie, tylko po to aby zobaczyc
>jakies cyferki ;-)

A nie ma tego rozwiązanego w inny sposób? Windows, itp.

>To fakt.

Poza tym widziałem ostatnio płytę Soyo (chyba SY-5XT5), na której można było
ustawić
alarm na odpowiednią temperaturę - to mi się podoba...

>To wlasnie zle, bo to oznacza, ze firma robi
>muchos errorus w swoich produkatch a
>potem lata dziury kolejnymi upgrade'ami.

Tak można z drugiej strony spojrzeć...

>nowa
>
>Miales pecha ;-)

Sporego...

>Np. Po kolorowej instrukcji do plyty :-)

Do Soyo mam kolorową (okładkę)! :))

>a tak serio, to po STABILNOSCI
>szybkosci i bezkonfliktowej
>wspolpracy z innymi podzespolami

Taka jest moja Soyo!

>[Tutaj Autorzy udowadniali wyzszosc Asusa nad
>Soyo i Abitem....]

[przy czym nie mają racji bo Soyo jest fajne!] :)))

>Moja opinia na temat monitora:
>Nie warto dzis kupowac monitora 14" z jednego prostego
>powodu. Bardzo niewielu producentow robi monitory
>o wlasnie takiej przekatnej i dobrej jakosci obrazu.
>Moze i Samsung 400b jest dobry, (nie wiem nie testowalem)
>ale co poza tym ? A w 15-to calowkach jest taki wybor,
>ze mozna oczoplasu dostac 8-)

No tak, ale mnie nie zależy na wyborze, tylko na tym jednym odpowiednim.
Chcę kupić jeden monitor, a nie kilkanaście różnych...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>