Re: K這pot z HELIOS 3D

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 16:55:54 MET

ja ci powiem ze tez mama heliosa ale w moim przypadku jeszcze nie zdarzylo
mi sie aby sie zawiesil nie z mojej winy :)
mozliwe ze to dlatego ze pierwsza rzecza co zrobilem po kupnie to
sciagniecie sterownikow od diamonda monstera
jesli to nie pomoze to idz wymien
zauwazylem jeszcze jedna ciekawa rzecz w driverach diamonda jest
przelacznik maximum compatibility - maksimum performance (okazalo sie ze
jest to po prostu zmiana zegara VOODOO z 50 na 57 (to samo co grx_clk) ale
tu niespodzianka !!! w moim przypadku wszystko powyzej 50 konczylo sie
zupelna kaszana na ekranie wiec teraz troche zaluje ze nie kupilem monstera
ale nie jestem pewien czy w nim tez to dziala jesli ktos to wyprobowal
prosze o e-mail

pozdrowienia