Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 14:23:18 MET

> Robert Mońka napisał(a) w wiadomości:
<6dq3b8$o6l$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]

jakość rzeczywiście zabijająca w porównaniu do jakiegoś tam HP. nie
widziałem wydruków z HP720 i HP890 (chociaż tu cena już większa). być może
wreszcie wydruki z tych modeli HP stały się mniej ziarniste.
koleś ma HP690. wydrukował jakąś grafikę na PHOTO Cartridge-u i do tego na
specjalnym papierze PHOTO. wydruki wcale mnie nie rzuciły na glebę, a wręcz
przeciwnie zdziwiłem się ich kiepska jakością.
niedawno drugi koleś kupił Epsona600. wydkukował rysunek na zwykłym
papierze i jakość tego wydruku w porównianiu do poprzedniego z HP miałą się
tak jak osiągi Trabanta do LamborginiDiablo. obydwoje drukowali z
Photoshopa przy takich samych ustawieniach.
jest tylko jeden ból. ludziska na grupie już dawno o tym "dzwonili".
Epsony lubią się zapychać w momencie długiej przerwy w druku. poza tym
trzeba do niej stosować tylko oryginalny atrament, bo inaczej głowica "pa
pa".
być może nowe modele HP, a szczególnie HP720 będą miały lepsze osiągi pod
względem jakości druku.
tak na marginesie to ile kosztować może HP720???