Re: Jak poprawić ostrość obrazu?

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 23:39:33 MET

Maciej Przyboś napisał(a) w wiadomości:
<6dfcks$rn5$2_at_korweta.task.gda.pl>...
dobry tor

>Czy widziałeś kiedyś kartę graficzną bez filtru
dolnoprzepustowego na
>wyjściu,
>bo ja nie, każda go ma. Różnią się jedynie graniczną
częstotliwością którą
>przepuszcają.
>Bez filtru miałbyś taką morę na ekranie że SZOK.

Wlasnie usunalem filtry z mojej karty graficznej w
najbardziej hamski sposob. Zalutowalem co trzeba, znaczy
sama cewke, i nie ma ZADNEJ MORY, za to ostrosc jest
rewelacja!!!

--
Krzysztof Romański
krisr_at_friko.onet.pl