Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 23:52:05 MET

"Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl> writes:

> To juz wiesz ;)

Cos dziwnie - nie wiem, ile RAMu obsluguje Pentium (pewnie 4GB),
ale na pewno znacznie wiecej niz 64MB.
W kazdym razie 512 - na pewno.

> Chodzi mi o to, ze jak ktos pracuje profesjonalnie np. w programach CAD,
> to poza np. 128MB RAM, potrzebuje tez szybszego procesora (PII)...

A o ile ten PII jest szybszy?

Swoja droga, wszystko zalezy od zastosowan. A najczestsze
zastosowania wymagajace szybkiego procesora to nie zadne CAD,
ani nawet DTP, tylko gry.

--
Krzysztof Halasa