Re: IOMEGA ZIP DRIVE

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 20:02:31 MET DST

--
Juz dzis pisalem ...
I dzis kopiowalem 80MB w dwoch plikach ...
Plyta 486 DX2/100, wolnyyy HDD (taka uroda plyty)
Trwalo 5 min (slownie : piec minut) - 16MB/s
Sprawdzalem 2 (slownie : dwa) razy.
PPAOPT jest do bani, radze jednak recznie.
Testowalem tez na SOYO HX/P133. To samo.
Jeszce raz podkreslam: co innego kopiowanie,
a co innego transfer. Dyski IDE daja transfer
rzedu 5MB/s, a przy kopiowaniu 1-2MB/s.
Jesli czytac z ZIP-a copy /b dlugi.xyz > nul
to transfer jest rzedu 500-600KB/s. Przy kopiowaniu
spada do polowy. Przy duzych plikach kopiowanie 100MB
zajmie nie wiecej niz 7 minut. Przy malych rzeczywiscie
strasznie sie muli (bardzo dlugi czas przesuniecia glowicy)
Jak ciagle robi skoki zapis pliczku --- zapis FAT to wtedy
szlak moze trafic. Ale wtedy i tak lepie uzyc jakiejs pakowarki,
np. pkzip, arj czy rar i kopiowac archiwum.
Pozdrowienia
jason_at_cc.uni.torun.pl